Приликом посете Институту за физику у новембру, када су ученици посматрали експерименте везане за наставу физике, јавила се идеја да би могли да обиђемо и опсерваторију Белерофонт, коју су ученици са нестрпљењем очекивали.
Астрономска опсерваторија Белерофонт се налази на крову Института за физику, Природно-математичког факултета у Крагујевцу. Основана је 1986. године залагањем професора ПМФ-а, када је и набављен Рефракциони телескоп типа Carl Zeiss 150/2250, који је намењен пре свега за посматрање објеката Сунчевог система са Smitx камером и Рефлексиони телескоп Newtonovog tipa 200/1200, намењен за удаљеније објекте (дубоко небо) али може и за објекте Сунчевог система. Како је, за било које посматрање неопходно да временски услови буду јако добри, без облачности, опсерваторија нема унапред дефинисане термине у којима ради, већ се сва посматрања заказују договором.
Остварен је контакт и договорена посета. Одлучујући фактор биле су наравно временске прилике односно ведро време. Разлог више да се ова идеја реализује је био тај што су сада биле јако добре могућности да се виде планете Венера, Јупитер и Марс, као и два Јупитерова сателита. У посету опсерваторији кренули су ученици осмог разреда (8-1, 8-2, 8-3 и 8-4) у пратњи наставника физике Виолете Мишић.
Ученицима је асистент Ненад Стефановић представио грађу и начин рада оба телескопа и објаснио њихове карактеристике. Ученици су без проблема могли да разумеју излагање које је помогло као и потврда онога што су научили из оптике везано за систем одбијања светлости и добијање ликова предмета. Телескопи поред оптичке опреме имају и електромоторе у себи јер Земља ротира око своје осе и неопходно је да увек буде у остој позицији у односу на посматране објекте, и они служе да је држе у тој позицији. Разлика ова два телескопа је у увећању објеката који се посматрају.
Након излагања ученици су са одушевљењем могли на западној страни могли да уживају гледајући Венеру и Јупитер са његовим сателитима као и Марс.
За почетак априла договорен је још један сусрет приликом кога би се могао посматрати Месец, односно његова површина.
Посета има, поред едукативног, и културни карактер јер се развија свест ученика о лепоти личног усавршавања и ширења општег образовања.